Termeni generali
Folosirea acestui site, implică acceptarea termenilor și conditilor prezentate mai jos.
Vânzător - Victoria Zarcom S.R.L.
Brașov, Bdul Muncii nr. 3, Bl. 1, Sc. B, Ap. 31
România
Numărul de identificare al companiei: RO30954780
Inregistrată la Oficiul Registrului Comerţului al Tribunalului Brașov sub nr.: J8/1850/2012
Cont bancar: RO98BTRL00801202W05359XX (LEI, Banca Transilvania)
Denimită în continuare Societate.
Utilizator - Persoana care accesează site-ul și care a acceptat TERMENII ȘI CONDIȚIILE prezentului site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare;
Utilizarea abuzivă - reprezintă utilizarea site-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii societății.
Societatea este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra site-ului, respectiv asupra designului și conținutului acestuia.
Contractul de vânzare se supune legislaţiei din România şi rezolvarea litigiilor este de competenţa instanţelor din România.
Prin înregistrarea ca membru şi efectuarea unei solicitări ca membru al site-lui www.desu-online.ro, clienţii confirmă că au luat la cunostinţă şi că au inţeles şi acceptat condiţiile vânzării în aceşti Termeni.
Toate informaţiile sunt postate şi publicate pe site-ul www.desu-online.ro, ca de exemplu: descrierea produselor, specificaţii, fotografii sau prezentări succinte. Societatea îşi rezervă dreptul de a face modificări minore ale descrierii produselor fără notificarea clienţilor.
Societatea nu poate fi trasă la răspundere pentru pierderi, deprecieri sau pentru cheltuieli directe sau indirecte, datorate oricărei greşeli sau întarzieri în implementarea obligaţiilor datorate oricărui eveniment sau circumstanţe aflate în afara controlului societății, incluzând, dar nu limitat, cazuri de forţă majoră şi întreruperi de curent electric, defecţiuni ale echipamentelor sau alte situaţii asemănătoare.
Ofertele de pe site-ul www.desu-online.ro pot fi limitate în timp şi cantitate, în funcție de cum anunță societatea. Cantităţile de produse din stoc publicate pe site sunt de natură informativă şi pot fi modificate fără o notificare prealabilă. Societatea poate restricţiona numărul maxim de cumpărături disponibile pentru un singur client pentru fiecare produs pentru a oferi o piaţă corectă tuturor membrilor săi.
Dreptul de a refuza
Societatea poate încheia, modifica, suspenda sau anula comenzile clienţilor sau calitatea lor de membri, inclusiv accesul la anumite servicii ale site-ului www.desu-online.ro pentru anumiţi clienţi, în orice moment şi fără o notificare prealabilă, dacă societatea consideră că anumiţi clienţi au o conduită care nu respectă legile în vigoare sau prejudiciază interesele societății.
Livrarea bunurilor
Comanda va fi livrată, în funcție de solicitarea clientului prin: curierat rapid Urgent Cargus sau prin intermediu Poștei Române, la adresa de livrare menționată în formularul de comandă.
Taxa pentru transport se achită de către cumpărător. Pentru comenzile cu o valoare mai mică de 190 lei se achită 19 lei taxa de transport atunci când livrarea se efectuează prin curierat rapind si 15 lei atunci când se livreaza cu ajutorul Poștei Române. Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 190 lei, transportul este gratuit.
În situaţia în care societatea nu este în măsură să livreze cumpărătorului bunurile comandate şi achitate în avans, din motive obiective şi care nu depind de companie, cumpărătorului i se va restitui suma plătită, integral.
Timpul de livrare
În email-ul de confirmare a comenzii este menționată data estimativă de livrare a comenzii. În cazul orașelor care nu se află în zona de acoperire a firmei de curierat data de livrare va fi comunicată explicit, după caz, prin email.
Bunurile livrate vor fi însoţite de factură, care serveşte ca document financiar, dar şi ca document privind garanţia, cu excepţia cazului în care se prevede altfel. Cumpărătorului i se cere adresa pentru livrare, la completarea comenzii.
Dacă bunurile dorite nu sunt disponibile sau în acest timp au apărut probleme privind efectuarea livrării, reprezentanţii societății vor informa, fără întârziere, clienţii folosind datele de contact existente.
Dacă bunurile nu sunt primite de client în timpul stabilit pentru livrare, şi nu a fost contactat de societate, clientul poate solicita informații la +40.734.249.824 sau contacta societatea prin e-mail la adresa comenzi@desu-online.ro.
Bunurile cumpărate sunt trimise ambalate în mod corespunzător, iar plata se efectuează potrivit metodei alese de cumpărător.
Societatea păstrează dreptul de proprietate asupra bunurilor până la achitarea integrală a valorii facturii.
Orice alte costuri legate de transport ce intervin între transportator şi client după ce bunurile au fost livrate de societate vor fi achitate de cumpărător.
Preţuri şi taxe
Toate preţurile afișate includ TVA. Societatea comercializează produse şi trebuie menţionat că, în cazul în care, din greşeală, preţul unui produs este listat şi anunţat ca fiind zero, sau mai mic decât prețul real, societatea nu este obligată să ofere acel produs spre vânzare la acest preţ și va informa imediat clenții despre noul preţ. Clientul poate accepta noua ofertă sau poate anula comanda.
Anularea comenzii
După finalizarea comenzii, clientul primeşte un e-mail prin care îi este confirmată și înregistrată comanda. O comandă poate fi anulată gratuit de către client doar înainte de emiterea facturii pentru produsele comandate. Clientul trebuie să transmită prin e-mail o cerere de anulare a comenzii. Cererea de anulare trebuie să cuprindă numele şi prenumele clientului, adresa, numărul şi data comenzii.
Societatea îşi rezervă dreptul de a anula o comandă în cazul în care produsele solicitate nu sunt pe stoc.
Politica de retur
Produsele comercializate pe www.desu-online.ro, înainte de a fi ambalate și livrate, trec printr-un control al calităţii. Acest fapt elimină posibilitatea de a fi livrate produse cu defecte. Toate produsele sunt ambalate corespunzător.
Din cauza naturii delicate a unor produse de lenjerie intimă, ne rezervăm dreptul să refuzăm returul produselor din categoria CHILOȚI, întrucât pot pune în pericol sănătatea cumpărătorilor.
În cazul în care produsul nu se potriveşte clientului sau acesta nu este mulţumit de produs, clientul are dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare şi să returneze produsul societății în termen de 14 zile de la primire, cu excepţia situaţiilor în care acest termen este prelungit în mod unilateral de către societate pentru acest produs.
Clientul trebuie să trimită cererea de returnare a produselor prin mail la adresa: comenzi@desu-online.ro și trebuie să specifice metoda de ramburs a banilor (mandat poștal sau prin Banca).Toate costurile generate de transportul bunurilor returnate vor fi suportate de către client, iar costurile cu transportul bunurilor comandate şi trimise nu se decontează.
În orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul original, cu etichetele intacte și impreună cu toate documentele care l-au insoțit (factura, certificate de garantie etc.). Pachetul se trimite de client către societate prin poştă/curierat folosind adresa: Victoria Zarcom SRL,Bdul. Muncii nr.3, Bl.1, Sc.B, Ap.31, 500281, Braşov, România.
Societatea îşi rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).
Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
Restituirea banilor sau înlocuirea produselor
În termen de maxim 5 zile calendaristice de la primirea coletului cu produsul returnat, se vor restitui banii sau se va înlocui produsul neconform cu alt produs având aceleaşi specificaţii, transportul fiind suportat de această dată, în egală măsură, de către cumpărător și de către vânzător.
Renunțarea la cumpărături
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului său. Această prevedere este valabilă numai pentru clienţii persoane fizice.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
În cazul în care plata comenzii s-a făcut ramburs, taxa suportată de către societate va fi reținută din contravaloarea produsului returnat. Toate taxele privind rambursarea contravalorii sunt suportate integral de cumpărător, cu exceptia returnarilor din cauza defectelor majore de fabricatie.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, societatea îşi rezervă dreptul de a solicita costurile pentru readucerea în starea iniţială (dacă este posibil) sau la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Alegerea corectă a mărimii potrivite
Vă punem la dispoziţie un tabel cu coresponenţa mărimilor/dimensiunilor pentru toate produsele comercializate în mediul online şi offline. De asemenea, un consultant al societății vă poate ajuta în alegerea mărimii atunci când doriți să achiziționați un produs. O importanţă majoră trebuie acordată și instrucţiunilor de întreţinere, utilizare şi depozitare specifice pentru fiecare produs în parte.
Deteriorarea in timpul transportului
În cazul unui semn evident de deteriorare (ambalaj rupt, deformare, etc), clientul trebuie să refuze livrarea pentru evitarea unor posibile complicaţii în reclamarea bunurilor deteriorate.
Garanţia
Societatea vinde produse cu o calitate verificată. Factura serveşte ca dovadă de garanţie. Perioada de garanţie începe în ziua primirii bunurilor de la serviciul de curierat. Pentru comenzile telefonice, prin intermediul e-mail-ului sau al site-ului, data primirii bunurilor se referă la data la care cumpărătorul acceptă mărfurile de la curier.
În momentul efectuării unei comenzi on-line pe site, clientul declară că a luat cunostință și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus.